Monday, January 21, 2013

Teddy Bear..Sweet Ke?

Semua perempuan suke teddy bear a.k.a Cik Ted ke?Nape ye?Aku pun heran..
Aku tak cakapla aku ni lelaki,aku pun perempuan gak tapi tak de bela sekor pun Cik Ted ni.Ramai member2 aku suke Cik Ted.Yang meroyan gile semacam bile nampak Cik Ted pun ade.Hahahaha.




Maybe budak2 perempuan suke sebab Cik Ted ni gebu n comel.Erk! Entah..tak de feeling aku dengan binatang ni.Dulu mase kecik2 aku suke r.Dah besar ni tak minat pulak dengan Cik Ted.Even Mr.Bean pun ade Cik Ted kan.



Tapi tak semua perempuan suke Cik Ted.Aku penah bace satu cerita ni.Brother tu ade sorang adik perempuan dan tak minat Cik Ted.Ade skali tu bro tu nak usik adik die dengan hadiahkan sekor teddy bear.Ape lg..naik hantu la adik die.Terus die bakar Cik Ted tu.Sadis tol! (-_-')

arwah dulu baik orangye...

Ade jugak lelaki yang suke teddy bear.Biase lelaki yang macam ni jenis sweet dan manja.Lagi2 dapat peluk Cik Ted yang besar gedabak tu.Konon2 cam peluk buah hati la tu.True...sebab aku penah jumpe orang camni.Sanggup curi2 amik Cik Ted adik perempuan die buat tido.Hikhik.
Jenis lelaki camni pun suke benda2 romantik dan sentimental.Kire untungla si awek sebab dapat lelaki yang lembut (bukan lelaki awww) dan romatik.
Aku tak bape minat dengan Cik Ted ni.Maybe terpengaruh dengan cite hantu CHUCKY.Bukan penakut,seram je.Hihihi.


Agak2 kalau malam2 nampak patung camni,mahu ca alif but kan..Lagipun tak elok simpan patung dalam rumah.Tapi kebanyakan perempuan buat teddy bear jadi bantal peluk diorang je.Patung diharuskan untuk permainan kanak2 sebab Aisyah r.a sendiri pernah bermain dengan patung mase kecik2.

Rujuk : Klik Sini

Aku pun ade Cik Ted jugak.sape cakap tak de.



Taraaaa...Ni la Cik Ted a.k.a Mr Nitemare aku kat rumah.Time cuti sem je aku peluk bantal ni.Aku rase bendalah ni lagi comel dari teddy bear.Hahaha.
Sampaikan someone cakap aku ni pelik sebab benda yang nampak seram tu aku cakap comel.Tapi aku tak cakap la hantu kak Limah tu comel ok...(-_-')










No comments:

Post a Comment