Monday, January 21, 2013

Kenapa Dengan .M.O.N.D.A.Y.

ISNIN..atau bahasa omputihnye monday.
Kenapa dengan ari ni..Biase ari isnin la ari yang aku paling malas.Sebab terpakse g klaz dalam keadaan mengantok.Yela..tak de semnagt nak g klaz kan.Cube kalau diajak g merayap ke hape,terbelolok mata tu,laju je kan kalau nak merayap.Hikhik.


mcm muke kucing kt cafe kolej aku..hihi

Kenapa ari isnin selalu diANAK TIRIkan?Entah ek..Sebab ari bermula pertama yang bakal menyemakkan kepala dengan segala macam keje kot.Haha.For sure la kan..dah sedaaappp 2 ari cuti,then bila nak masuk keje or g klaz kau jadi malas ek.Lemak katak ko!(katak ade lemak ke)

aku teringat sem lepas.Pagi2 je muke kitorg akan mengantok segar sebab takut kene sound dengan lecturer yang bermulut pedas manis.Hahaha.So,pagi2 semua kene datang awal.Kalau tak pintu kene kunci.(ugut je tu)
Biase aku suke masuk lewat,tapi ni jam tak de can r.Kalau masuk lewat mesti die tanye..

Lec : "kenapa datang lewat?"
Stud : "bangun lambat prof."
Lec : "oh..tak sembahyang subuh ke?agaga"

Slumber je lec aku sound camtu.Bikin malu daa...Dan semua mampu tunduk je.Karang tak pasal2 dengan kau2 skali kene sound.Hahaha.
Tapi sebenarnye die nak ajar kitorg supaya berdisiplin.Orang yang tak berdisiplin ni tak berjaya.Die slalu pesan camtu.So berdisiplin ke aku ni?Hihihi.

Hari yang paling tak sabar adalah hari JUMAAT.Sebab klaz aku sampai hari jumaat.So sabtu dan ahad aku leh rehat.


Yeahhh!!! Jumaat is coming...
Erk!! Baru masuk hari isnin la...(-_-')
Huhu..So jangan salahkan isnin sebab ari isnin hari pertama kita bekeje,hari pertama kita membina matlamat untuk berjaya.Kalau tak de ari isnin maka tak delah ari slase kan.Pastu tak delah ari jumaat.Then tak merasalah nak berjimba2 ari sabtu dan ahad.
Oleh itu hargailah ari isnin selagi ia masih ada.(dah cam iklan sayangi nyawa anda plak..huhu)

No comments:

Post a Comment