Tuesday, January 22, 2013

Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru

Since dah start berblogging,macam2 entri aku dah bace.Semuanye menarik dan leh tambah ilmu.Sambil2 tu aku pun nak cari follower gakla.Hehe
Ok aku terjumpa satu entri yang menarik khusus untuk blogger baru macam aku ni.Syaratnye follower korang mestilah kurang 300,instead of over 300 ok.Boldkan sikit.Hehe.
Tujuan page ni diisikan oleh Blogger Baru untuk menaikkan traffic dan meningkatkan follower.Done.
Lets do it!

  1. Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang-------->Done!
  2. Buat entri yang bertajuk "Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ni---->Done!
  3. Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen------Done!
  4. Tidak wajib untuk menjadi follower saya,namun saya berbesar hati jika ada yang sudi---->Done!
  5. Tag 3 orang rakan seperjuangan anda--------->Done!
  6. Meminati dunia blogger dan tidak sombong-------->Done!

No comments:

Post a Comment