Thursday, October 17, 2013

Saya Dah Jumpa..Yeahhh!!!

Semua orang mesti ada masalah rambut kan especially perempuan termasuklah aku..T_T
Rambut aku tak pernah pun buat macam-macam style. Sebab aku lagi suka rambut ori ikal mayang aku ni.
Dan lagi satu aku ni jenis bertudung. Memang malas nak menjaga rambut.

Tapi lately ni aku rasa rambut yang dulu kengkonon tebal..jadi NIPIS!
Omaigod!!

Hari tu saje blogwalking dan terjumpa pasal ni...

 Setiap hari rambut kita memang akan gugur cuma yang normal less than 100 helai tapi kalau dah terlebih tu alamat nak botak la. T_T
Aku pun tryla beli walaupun tak confident sangat sebenarnya. Sebab sebelum ni dah bermacam shampoo aku try tapi sama jugak keadaannya. So aku menggagahkan diri untuk guna jugak produk Dove ni.

Hasilnya....

Yeahhh!!
Rambut kurang gugur dalam hanya 2 minggu. Tagline Dove Hairfall Recsue pun memang tulis "hasil ketara dalam masa 2 minggu".. Dan memang terbukti berkesan!
Aku perasan sebab tiap kali mandi just 3,4 helai je. Tak macam selalu lebih kurang 50 helai kot sekali gugur. T_T
Yang bestnyee tiap kali lepas shampoo rambut korang akan berbau harum dan segar. Aku pun jadi confident bila nak kibas-kibas rambut kat muka orang. Bau dia memang tahan lama dan sesuai untuk wanita perempuan bertudung macam aku.Takdelah bau tengik semacam. Hahaha.
Tak percaya? Cubalah sendiri. Aku dah guna dekat sebulan lebih.
Thanks to Namee Roslan sebab dia buat entry pasal tips ni. Hehe.


Ni botol ke 2. Yang botol pertama tu aku beli kecik sebab nak try dulu.

Aku guna shampoo dan conditioner rambut. Memang best. Yang botol lagi satu tu serum rambut. Korang boleh beli kat kedai saloon. Aku lagi suka guna serum sebab tak berminyak compare guna minyak johnson baby. Rambut pun bau wangi dan lembut je.

Read with a smile..^__^







No comments:

Post a Comment