Friday, October 10, 2014

One Shot Video Lagi

Hi!

Hari ni group aku kena present video lagi. Ala yang One Shot Video macam hari tu. 
Tapi yang ni lain sikit.
Ada 3 layer.
Contoh macam sorang menyanyi kat depan kamera ala ala bajet retis. Tu baru one layer.
Yang ahli group lain tu buat la berlakon sikit so jadila 2 layer.
 Lepas tu ada lagi satu group kat belakang tu orang luar yang takde kena mengena dengan kita. 
Tak kisahlah mat rempit ke, budak bidak main bola ke, yang penting ORANG LAIN. 
Kita buat je shooting sambil muka diorang tu masuk dalam video secara langsung. Bukan buat buat berlakon ok. Tu barulah 3 layer.
Paham tak aku cerita ni??
Kalau tak paham korang bacalah ulang ulang sampai paham.

Actually aku nak cerita benda lain.
Pagi tadi video aku dapat dipertonyonkan dengan jayanya.
TAPI....
Ada tapi jugak.
Video tu ada muzik, tapi suara penyanyi tak keluar. Berapa banyak tapi daa
And the moment you feel like.........
Err..how??
Why this thing happen?? =______=
Memang kelam kabut.

Benda ni dari semalam lagi dah kelam kabut.
Sebab kitorang dah try bukak dalam bilik kuliah tu. Hamik kau sekali takde suara.
Tapi bukak dekat bilik lain boleh pulak suara tu keluar.
So malam tadi aku puas lah berchatting dengan Encik Ehsan student master merangkap pembantu Dr.
Jenuh gak nak memikir sambil try godek godek (err aku lupa nak guna perkataan yang lagi sesuai) letop.
So kitorang amik keputusan datang awal ke kelas.

Tapiiiiiiii.......... (tapi lagi)
Sama je masalah tu.
Kesimpulannya senang cerita bagitau jela dekat Dr.
Lupa nak bagitau. Nama Dr ni Dr Normaliza Abd Rahim.
Nak lagi glamor Prof Madya Dr Normaliza Abd Rahim. hehe
*Ok sambung balik.

Aku pun cakaplah kat Dr kitorang teredit guna video version karoake.
Dr cakap takpe bukak je.
Dan akhirnya kitorang dapat present dengan jayanya walaupun agak lawak tengok member aku miming dalam video tu tapi takde suara orang nyanyi. Mihmih.

Dan hasilnya
Taraaaaa......
Six_Genx Production mempersembahkan kepada anda video kedua kami. ^_^






No comments:

Post a Comment