Monday, December 23, 2013

Drama . Kami . Indera Artistik Production

Minggu ni dah start STUDY WEEK!!!
Ni la masa untuk berjimba2 study habis-habisan sebelum final exam.
Seminggu je lagi...SYERAMMM!!!!

Nak cite sikit pasal assignment konon2 paling gempak semester ni.
Err..gempak ke? -___-
Boleh la kot sebab aku dah siap upload dalam youtube bagai.
Retisss kau! hahaha

Ok semester ni aku amik subjek BBK3309 Drama Melayu dengan Dr. Arbaie Sujud. Sangat-sangat best sebab kitorang dapat tugasan berkumpulan untuk berlakon.
Aliran drama kitorang dapat adalah aliran realisme, so senang sikit keje. Tak payah nak pikir cerita yang susah-susah.

Pada mulanya keje aku sebagai tukang rakam video merangkap tukang edit video. Kiranya keje belakang tabir la ni. Tapi boleh pulak member-member aku memang dengki sengaja letakkan setiap orang ada watak masing-masing. Ahli kumpulan aku ada 10 orang dan setiap 10 orang ni muka masing-masing wajib kena masuk dalam video. Patut ke tak? -____-

Nak dipendekkan cerita,ni la aktiviti kami yang aku nak share kat korang. Sambil-sambil tu bolehlah tengok keindahan UPM yang rasanya semester ni baru aku jejak tempat-tempat tu. Hehehe.
Video tu nantilah aku upload k...daaaa ^___^


para pelakon








bos besar belanja makan aiskrim.hehehe

No comments:

Post a Comment