Thursday, September 06, 2012

Eyka vs Ika

huwaaa....bosannye duk kat umah!!!sambil mengira detik 2 ari lagi kembali ke pangkuan kolej tersayang.krekk!!
ok semalam aku hang out dengan member lama merangkap member bek aku..spe member lama aku tu?bpe ramai member bek aku ade??hehe.die ni member bek dari zaman aku form 6 lagi.kiotorg start rapat mase upper 6.sebabnye kitorg duk sebelah2.tapi mule2 kitorg duk sebelah tingkap.aku duk kat belah kiri paling hujung n die plak kanan paling hujung.nth budak klaz aku setting tmpat duduk (knon2 nak wat style kedudukan dalam dewan kuliah) sampi akhirnye kitorg duk kat sebelah2.


bagi ceramah motivasi kat pelajar form 6

ramai orang tanye aku..die tu gugurl,aku plak cam boboy  kasar.bukan macam tapi memang kasar.huhu.cne leh rapat ek??semuanye bermula dari S E N I.die ni teramatla gilekan seni lukis n aku plak teramatlah minat nyampah gile bile part seni.sebab aku xreti lukis!!bukan aku xminat seni,cume part men lukis2 je mesti aku jadi down.xtau r kat mane silapnye.memang aku ni xd bakat or tangan aku keras cam kayu susah nak lentur.hahaha.
semalam kitorg hang out same2 sambil posing2.ade gak oarang tengok kitorg pelik je.peduli ape ak!hahaha.sekurang2nye sempat jugakla aku jumpa 2,3 orang member aku sebelum cuti sem ni abis.mase raye dahla ku xsempat jumpa member2 lame.sory guys..aku bz gile dengan keje part time.huhu.cuti next sem  plak kite hang out k.

baru aku perasan ni bukan makan tapi melantak.hahaha

makan2

posing dulu sebelom makan

sweet

peace yo!

muke hepy makan banyak

princess Ika

ade mase kite hang out lagi k.kali ni tengok wayang plak.hehehe




No comments:

Post a Comment